duminică, 23 ianuarie 2011

Fapte pentru suflet

Iti tin amintirea ascunsa intr-o batista
In fiecare seara o scutur sub perna sa nu o ratacesc pe undeva
Imi mangai faptura cu tandre gesturi
Imi zgudui gandirea cu marete fapte
Imi oferi fericirea cu simpla existenta

Imi desenezi in fuga stele pe cer
Ma-mbraci cu parfumul tau apoi pleci
Ma-ndemini adesea sa fac fapte pentru mine
Dar e mai simplu sa stiu ca le fac pentru tine

De dimineata,
E greu sa gasesc urma chipului tau pe perna
Caci trebuie sa las ziua intreaga sa treaca,
Doar ca sa treaca
Seara insa iti aprind luna si te-astept sa-mi modelezi perna

Un comentariu:

  1. Iubeshte animalele shi vrea sa devina un veterinar caruia sa-i incredintzez cainele meu... Ea este Rox..e mai complexa decat decat un zambet de dimineatza aruncat celui iubit doar pt ca a stat langa ea intreaga noapte..e mai luminoasa sufteteshte decat o supernova pe cale sa se nasca..este copilul din coltzul blocului cu care teai jucat de mic shotron shi nu shtiai ca o sa-i zici sfios Sarumana cand v-a creshte doar pt ca o vezi intr-o lumina de super erou...eu simt toate astea cand citesc plasmuirile condeiului ( tastatura ..ca estem moderni )acestui mic spirit ce ma inobileaza prin a sa apropiere de tipul: ''Ce faci Matush?'' cand mi se adreseaza :))) O shtim ... O cunoashtem..deci hai sa o ingraqmadim cu respect shi adoratzie in ventricolele noastre :)

    RăspundețiȘtergere